Workshop: Burgers betrekken doe je zo!

Begin

13-12-2018 om 11:00

Einde

13-12-2018 om 11:30
Sluiten

Repeterende afspraak!

Wil je de gekozen optie voor alle repeterende afspraken doorvoeren of alleen voor deze afspraak?

Een momentje...

Maximaal aantal aanmeldingen bereikt, je kunt je niet meer aanmelden.

Locatie

Bootstraat 7, 3512 BT in Utrecht

Burgers zetten zich in voor anderen, nemen initiatieven, delen hun ervaringen en denken mee over het beleid van gemeente en maatschappelijke organisaties. Wil jij ook kennis en frisse ideeën opdoen om actief burgerschap nóg meer te stimuleren en te faciliteren?

Kom dan naar de inspirerende inspiratie- en uitwisselingsmiddag, op 13 december.

Na een korte gezamenlijke start kun je in de ‘proeverij’ en in het ‘museum’ proeven en genieten van verschillende tools en actuele kennis uit de praktijk. Tijdens inspirerende rondes ga je met thema’s van je eigen voorkeur aan de slag. Haal praktische handvatten uit het nieuwe basisboek ‘vrijwilligersmanagement’ en maak kennis met de mogelijkheden van persona’s en klantreizen. Of laat je inspireren door de Keuzewijzer E-tools, de gemeentelijke vernieuwingstrajecten cliënten-participatie of burgerinitiatieven in actie. We sluiten de middag af met een borrel.

Aanmelden?  http://lpb.nl/agenda/burgers-betrekken-doe-je-zo/

 

Over ons

Nederland Zorgt Voor Elkaar is het landelijk netwerk van bewonersinitiatieven in welzijn, zorg en wonen.

Meer informatie

Contact

ondersteuningsteam@nlzve.nl 
0800-8010 (werkdagen 09.00-17.00 uur)


 

 

Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.


Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.